PokéBase - Pokémon Q&A

User Deathrider

Member for: 1 year (since Feb 28, 2018)
Type: Registered user
Extra privileges: Voting on questions
Voting on answers
Voting posts down
Flagging posts
Posting on user walls
Gender: Guy
Country: India
Favorite Pokémon: Mega Lucario. How can anyone not like its design, which radiates power? I have also been using it in battles. It is pure power. Other than when Meteor Mash misses. Then I wanna break something.
Friend Codes: 2853-3242-2965 for 3ds
About me: Yo person who bothered to open my boring profile.
I love Pokemon, and am probably the best at it, even better than thy-lord-Pokémaster.
I am too good at battling- no person I have ever known has beaten me.
People I dont know tho? Yes, they have.
I have gotten the gold symbol at every place at the battle Frontier, and once did about 509 wins at the battle tree.
Want a battle (in which you shall probably lose)? Hit me up.
Wanna trade? Hit me up.
Wanna discuss Pokemon? Hit me up.
But I shall only accept when I have time (usually I do have some).
The only game I actually love on Nintendo? Pokemon.
Fav Pokemon? Shiny Battle-Bond Greninja (nonono- I mean in battles, not in the Anime). I don't have one though, and there is no legitimate shiny one too.
Fav item? Decidium-Z.
Fav Anime episode? I despise the Anime.
Fav battle format? Singles standard rules.
Fav game? Ultra Sun.
I can't seem to decide which is the best Mega Evolution- I love almost all of them.

Everyone's making a friend list.
-SeeYaLater (you saw this one coming- everyone's friend, but I'd say we are besties)
-Azelfeo (cool guy, damn generous- gives codes to me for free cuz he lives in the U.S. Also corrects my spelling for petty reasons)
-Eponyta
-Alolan Vulpix (this cool baby boy on the site.  Loves small and cuddly Pokemon unlike me.)
-Molthree ( don't see him much now)
-Stakatakool (don't see him much either)
-Poké guy Fieri (my newest maybe friend.
-ETN (WHY DID YA HAVE TO GET PERMABANNED, MY BEST FRIEND)
That's it I guess.

Activity by Deathrider

Score: 552 points (ranked #316)
Questions: 11 (6 with best answer chosen)
Answers: 30 (11 chosen as best)
Comments: 166
Voted on: 5 questions, 76 answers
Gave out: 71 up votes, 10 down votes
Received: 34 up votes, 2 down votes

Wall for Deathrider

Please log in or register to post on this wall.
The game animations right now don’t look top promising. (But maybe they are because i didn’t pay attention to the beweer trailers’ animations.) But you have a point that it would happen once.

Or less Pokémon being made, or less Pokémon in the game. I prefer the latter.
:)
1 day ago by SeeYaLater!
yeah any idea of a specific time?
May 10 by Jimmy⠀
I don't have Pokébank, and i don't know anyone who has it :/
I'll question a few users.
May 7 by SeeYaLater!
I have my reasons, but i can't talk about it, hehe.
Mar 29 by Hórus
Hmm... Yeah, seems legit!
Mar 19 by SeeYaLater!
Which one?
Mar 18 by sumwun
But, there are like 3 Fire/Fighting Pokémon lol.
Mar 18 by SeeYaLater!
I hate only one of your answers. That's not a lot.
Mar 17 by sumwun
Rare kind, dislikes both, owo.
Sobble will be or pure Water or Water/Rock (PLEASE DON'T BE LAME TO MAKE IT THE ROCK OF THE FOUNTAIN PLEASE), or Rock/Ghost as it gets creeped out by everyone. Grookey will be Grass/Fire (OP plz nerf), Grass/Fighting ,or Grass/Rock. Grass/Fire is because it gets smoke/damp out of the grass while running on it and it goes to a chimney. Grass/Fighting is because of Grookey SMASHING his stick on the rock. Grass/Rock is because rock, and chimney.
Mar 17 by SeeYaLater!
I ride trains. Trainrider
Mar 17 by BlackAce